Administrationen

NEXT Solution styres via et brugervenligt administrationssystem, hvis dynamiske og innovative brugerflade gør det enkelt og nemt at redigere indhold på touchstanderen.

Fra administrationen kan der oprettes, ændres og slettes kategorier, mens en ”drag and drop” funktion gør alting flytbart. Administrer individuelle åbningstider og tekster, opret avancerede forløb og under-menuer, læs nyheder og benyt kviklinks til de mest anvendte funktioner - alt imens den farvekodede realtids-statistik giver et kontinuerligt overblik over køen.

Administrationsdelen

Alle ændringer foretaget i NEXT Solution, har endvidere øjeblikkelig gennemslagskraft! En ”preview” funktion gør det hurtigt og nemt at ændre, flytte, oprette og slette kategorier på standeren, med fuld kontrol over visningen.

Avanceret statistikmodul
En integreret del af NEXT Solution, som giver hurtig og nem adgang til de mange data der genereres og lagres i systemet. Få et vigtigt indblik i henvendelser, ventetider, betjeninger pr. medarbejder m.m. og benyt modulet til KOMHEN-projektet, hvor det kan levere data til de obligatoriske tællinger. En strøm af realtidsdata giver løbende giver indsigt i den aktuelle situation, mens muligheden for udtræk, print og grafisk fremstilling af data kan anvendes i strategiske sammenhænge.


Kontakt venligst Maja de Taeje såfremt du vil vide mere administrationsdelen i NEXT Solution og de mange funktioner der tilbydes. Ring på tlf. 2618 3621 eller send en e-mail til maja@kofoed.co

COPYRIGHT ©2018 KOFOED & CO
Next - Kom forest i køen