Møde modul

I takt med et stigende fokus på digitalisering og effektivisering, er der blevet behov for at optimere registrering af gæster der ankommer til kommunen eller virksomheden. Med Next Solution tilbydes flere variationer af mødeløsninger, som alle imødekommer behovet for gæste- og borgerregistrering!

Møderegistrering via "Møde modul"
Via møde modulet kan sagsbehandlerne modtage notifikationer via NEXT Solution klienten. Gæster vil kunne se og vælge blandt mødeparate medarbejdere på touchstanderen, hvorefter sagsbehandleren vil modtage en notifikation på computerskærmen, som adviserer om gæstens ankomst. Såfremt touchstanderen er udstyret med en magnetkortlæser, vil medarbejdere automatisk få anvist gæstens navn og CPR-nummer på skærmen, når gæsten registrerer sig via et sundhedskort.

Møderegistreringen løses på en enkel og brugervenlig måde og medarbejdere og receptioner sparer tid og penge ved at borgeren/gæsten registrerer sig selv.

Kontakt venligst Maja de Taeje såfremt du vil vide mere om møderegistrering i NEXT Solution og de forskellige tilkøbsmoduler. Ring på tlf. 2618 3621 eller send en e-mail til maja@kofoed.co

COPYRIGHT ©2018 KOFOED & CO
Next - Kom forest i køen