NEXT Solution
03-10-2014

Farvel til unødig ventetid i Randers


NEXT er netop blevet installeret i Randers, hvor Borgerservice fredag d. 3. oktober 2014 indvier deres nye nummersystem.

NEXT mindsker ventetiden
I den anledning har Randers Kommune udsendt en pressemeddelelse, som introducerer det nye nummersystem i Randers Kommunes borgerservicebutik. Ønsket i Randers er, at man kan komme unødig ventetid til livs, hvilket NEXT fremadrettet vil kunne hjælpe med. Borgere vil nemlig allerede ved ankomsten til Borgerservicebutikken blive gjort bekendt med, hvilke dokumenter der er nødvendige for at få klaret den pågældende service.

Dermed skulle man gerne undgå, at borgere står i kø blot for at opdage, at de ikke har medbragt de rette dokumenter, når de når frem til skranken.


Læs artiklen
Læs artiklen "Farvel til unødig ventetid" fra Randers Kommune.
Farvel til unødig ventetid

COPYRIGHT ©2018 KOFOED & CO
Next - Kom forest i køen