NEXT Solution
18-12-2014

Fredericia opgraderer til NEXT Solution


Touchstander på Fredericia Rådhus

Efter flere år med den oprindelige version af det populære kø- og nummervisningssystem, har Fredericia Borgerservice netop opgraderet den eksisterende løsning til NEXT Solution.

NEXT understøtter personlige henvendelser
Fremadrettet kan medarbejderne hos Borgerservice således se frem til at arbejde med en mere innovativ og bedre brugerflade, nye funktioner samt et udvidet statistikmodul, som nu også indeholder KL-koder til KomHen. NEXT Solution understøtter således en optimeret visitering af de personlige henvendelser, som Borgerservice dagligt håndterer i Fredericia.

Bedre design og information om skrankenummer
Selv om brugerfladen synes den samme og fortsat består af tre nummerskærme og to touchstandere, så er der dog små detaljer der afslører den forbedrede service. Designet på touchstanderen er eksempelvis blevet opgraderet, mens nummerskærmene nu også anviser borgeren, hvilken skranke de skal gå til, når det er tid til betjening.

NEXT registrerer sagbehandlingstiden
Fredericia Borgerservice har tilkøbt ”Afslut-sag” modulet hvilket betyder, at der ikke blot registreres ventetid men også sagsbehandlingstid sammen med alle de forskellige henvendelser den enkelte borger måtte have. Alt kan nemt og overskueligt ses i NEXT Solutions statistik modul.

NEXT kan redigeres efter behov
Mindre synlig - men ligeså vigtig - er den forbedrede teknologi bag selve opsætningen, som eksempelvis gør det muligt kun at benytte en enkelt PC som drivkraft til de tre nummerskærme. På samme måde har videreudviklingen af NEXT også bevirket, at alle ændringer i NEXT Solution har øjeblikkelig gennemslagskraft. Det betyder at man vha. ”preview” funktionen har fuld kontrol over visningen på touchstanderen og nemt kan ændre, flytte, oprette og slette kategorier på standeren.

Medarbejderne har været på kursus
Umiddelbart før installationen af NEXT Solution i Fredericia, havde Kofoed & Co en række medarbejdere fra Fredericia Kommunes Borgerservice på besøg til et mindre kursus. På en og samme tid fik Fredericia Borgerservice således ikke blot opdateret deres kø- og nummersystem, men også deres viden om det nye arbejdsredskab.

Med NEXT! Solution er Fredericia Borgerservice nu klar til at modtager borgere i fremtidens borgerservice. Løsningen er endvidere forberedt til den igangværende udvikling omkring integration med kalendersystemer, biometriske løsninger og mødebooking-systemer.

Borgerservice i Fredericia Kommune

COPYRIGHT ©2018 KOFOED & CO
Next - Kom forest i køen