NEXT Solution
21-09-2015

Hjælp borgeren i jeres reception


Vi har udviklet en ny receptionsløsning, så borgerne fremover kan få hjælp til at trække nummer i jeres reception.

Hvis standeren er midlertidigt ude af drift

Den første fordel ved den nye receptionsløsning er, at I kan fortsætte med at bruge NEXT kø-systemet, hvis jeres stander skulle være midlertidigt ude af drift. I sådanne situationer vil borgerne i stedet kunne henvende sig i receptionen, hvor en medarbejder kan udskrive numre til borgerne fra en lille skærm med egen printer.

Hjælp borgere med at vælge det rigtige nummer

Den anden fordel er, at borgere, der ikke er sikre på, hvilket nummer de skal trække, eller som ikke føler sig sikre ved at bruge standeren, kan henvende sig i receptionen, hvor de kan få personlig hjælp. Medarbejderen vil her kunne udskrive et nummer til borgeren fra sin egen skærm med tilhørende printer.

En mindre løsning til mindre kommuner

Derudover kan den nye receptionsløsning også bruges af mindre kommuner, der ikke har behov for at have en stander stående. I stedet kan disse kommuner nøjes med kun at have den nye receptionsløsning, der består af en touch-pc.

Mere information

Hvis du er interesseret i at høre om, hvordan du får receptionsløsningen, er du velkommen til at kontakte vores Salgschef Tina Holm Mikkelsen for en uforpligtende samtale. Du kan fange Tina på tina@kofoed.co eller tlf. 51 37 27 10.

COPYRIGHT ©2019 KOFOED & CO
Next - Kom forest i køen