NEXT Solution
02-06-2016

Fra NEXT! til NEXT Solution


Den opdaterede version af vores populære nummer- og køsystem er udviklet i tæt dialog med brugerne og indeholder således en lang række funktioner, som er blevet efterspurgt gennem årene. NEXT Solution møder således i endnu højere grad de ønsker, krav, og forventninger, som en moderne kommune – og især Borgerservice og Jobcenter – anno 2016, stiller til visitering af personlige henvendelser. Overvejer i en opgradering af jeres NEXT! kø- og nummersystem? 

Læs videre og få et kort overblik over hvad den nye udgave kan byde på...
Integration med Planner & Outlook
Det er nu muligt at booke og registrere møder fra Jobnet via Jobplanner, hvilket er ideelt til brug i jobcentre. Der kan også registreres møder fra andre fagsystemer, så længe møderne ligger i Outlook.
                                            
Innovativ brugerflade
Den nye brugervenlige administrationssystem er ikke blot dynamisk og intuitivt, men gør det også særligt nemt at ændre, flytte, oprette og slette kategorier på standeren, med fuld kontrol over visningen via en "preview" funktion.   
Receptionsløsning
Med en opgradering til NEXT Solution er det muligt at implementere den nye receptionsløsning, som giver borgerne mulighed for at få et nummer i kommunens reception via opsætning af en lille skærm med egen printer. 
Klienten
Medarbejder-applikationen har i NEXT Solution ikke blot blevet opgraderet med et personligt - men også automatisk – login. Derved skal der blot angives brugeroplysninger første gang klienten benyttes, hvorefter der er hurtig adgang til den nye ”kø visning” med farvekodede realtidsinformationer.


Farvekodet realtidsstatistik

Den nyeste version af vores kø- og nummersystem byder på en farvekodet realtidsstatistik, som giver et øjeblikkeligt visuelt overblik over status quo. Derved er det nemt kontinuerligt følge med i, hvor lang ventetid borgerne oplever.

Delt skærmvisning
Muligheden for ”delt skærmvisning” gør det muligt at opgradere borgernes ventetid med tilføjelsen af ekstern kommunikation til nummerskærmen. Derved kan skærmen bruges til andet og mere end blot nummervisning, såsom eksempelvis Jobnet stillingsopslag.

Avanceret statistikmodul

I takt med at borgerne besøger jobcentret laves der automatisk statistik over deres henvendelser, ventetid og besøgstidspunkt. Via det avancerede statistikmodul, kan strømmen af data trækkes ud og anvendes i strategiske sammenhænge.
  
Satellitløsning
En satellitløsning gør det muligt at koble lokalafdelinger på et eksisterende NEXT Solution set-up, hvorved man vil kunne betjene borgere gennem NEXT Solution - uden en touchstander, men blot via en klient på medarbejderens computerskærm. En minimalistisk, men meget funktionel løsning, som vil inkludere lokalafdelingers arbejde i den overordnede statistik.

 

Mere information
Kontakt  Salgschef Tina Mikkelsen på tina@kofoed.co eller 51 37 27 10 hvis du vil vide mere om muligheden for at opgradere til NEXT Solution eller ønsker mere information generelt. Det er også muligt at bestille et produktblad omhandlende NEXT Solution her.

COPYRIGHT ©2019 KOFOED & CO
Next - Kom forest i køen