NEXT Solution
28-02-2017

Randers Jobcenter har fået NEXT Solution


Foto: Randers Kommune

I Randers, hvor man i Borgerservice har haft glæde af en NEXT løsning i mere end to år, har kommunens Jobcenter nu også valgt at installere en NEXT Solution touchstander med integreret magnetkortlæser.

Randers Jobcenter har ønsket en velafprøvet og driftssikker kø-, nummer og mødesystem, med al den indbyggede fleksibilitet som NEXT Solution tilbyder i form af redigerbare brugerflader, tilføjelsen af nye moduler og features samt den avancerede statistik, der automatisk indsamler data og giver indblik i ventetider, belastninger mv.

NEXT Solution er skræddersyet kundens behov og ønsker, hvilket i Randers Jobcenter betyder at der opstilles en touchstander i et særligt venteområde, som er adskilt fra sagsbehandlernes kontorer. Borgerne skal således visitere sig selv via standeren og dernæst afvente at blive kaldt ind til hjælp via en infoskærm i venteområdet. NEXT Solution vil således ikke bare strukturere de personlige henvendelser på Randers Jobcenter, men også øge selvbetjeningen, sikre at borgerne bliver betjent efter tur samt give et statistisk overblik over antal henvendelser og henvendelsestyper. Sidstnævnte kan naturligvis anvendes i strategiske sammenhænge og eksempelvis give anledning til effektiviseringer og en bedre allokering af ressourcer i henhold til bemandingen af jobcenteret.

Mere information
Hvis I er interesseret i at få mere at vide om jeres muligheder for at benytte et NEXT kø-, nummer og mødesystem, skal I kontakte Maja de Taeje for en uforpligtende snak. Skriv til Maja på maja@kofoed.co eller ring på tlf. 2618 3621.

COPYRIGHT ©2019 KOFOED & CO
Next - Kom forest i køen