NEXT Solution
01-03-2017

Køge Jobcenter opgraderer til NEXT Solution


Køge Jobcenter har igennem længere tid benyttet sig af en NEXT! nummer og mødeløsning, som har assisteret jobcenteret med visitering af borgerne samt været anvendt til møderegistrering i kombination med sundhedskort.


Med opgraderingen til den nyeste version af NEXT! – NEXT Solution – har Køge Jobcenter nu fået adgang til en lang række smarte tiltag, der vil gøre hverdagen endnu nemmere for borgere såvel som sagsbehandlere.  Muligheden for at have kategorier åbne udenfor åbningstiden er blot en af disse, mens det forbedrede administrationsmodul med øget brugervenlighed er en anden. 

Fremadrettet vil det eksempelvis være muligt at oprette møder under hver enkelt knap i administrationsmodulet, fremfor en fast placering under en enkelt knap.

Ventetider
En ny feature er visningen af ventetider, som automatisk beregnes og opdateres løbende i henhold til afviklingen af borgere. Ventetidsmodulet er udviklet til Køge Borgerservice på baggrund af et ønske om at synliggøre ventetiden for borgerne, som derved får et indblik i status quo i henhold til ventetider og kan disponere herefter. På ventetidsskærmen kan der som standard oprettes 6 grupperinger - disse oprettes af administratoren og selekteres af Køge Borgerservice i administrationsmodulet. Det er således heller ikke nødvendigt at vise ventetider for samtlige kategorier, men naturligvis nemt og enkelt at tilføje – eller fjerne – kategorier fra en given gruppering. 

Ventetidsskærm hos Køge Borgerservice I Køge vises  hvor mange der står i kø, den gennemsnitlige ventetid samt den længste ventetid. Data opdateres hvert 15. sekund og skærmen giver således aktid et indblik i den aktuelle situation.

Mere information
Vil du vide mere om det nye ventetidsmodul eller har du spørgsmål til ovenstående informationer, er det altid muligt at kontakte Maja de Taeje for en uforpligtende snak. Skriv til Maja på maja@kofoed.co eller ring på tlf. 2618 3621.

COPYRIGHT ©2018 KOFOED & CO
Next - Kom forest i køen