NEXT Solution
20-12-2012

Varde Kommune får NEXT


Den 29. november 2012 fik Varde Kommunes borgerservice implementeret NEXT! køsystemet. 

Systemet er tilpasset kommunens behov
Kommunens løsning består af en standardopsætning med en touchstander med tilhørende nummerskærm og en håndfuld skrankedisplays, som hurtigt og smidigt guider borgerne til den rette betjening i borgerservice ved deres ankomst. Ydermere består løsningen af 4 selvbetjeningsstandere, hvor borgerne ved hjælp af medbetjening har mulighed for digital selvbetjening. Varde Kommune har der ud over tilkøbt et mødemodul, hvor borgernes aftalte møder registreres digitalt.

NEXT kan tilpasses efter behov
Varde Kommune har selv mulighed for at redigere i nummersystemet og valgmuligheder på touchstanderen, som borgerne møder ved deres ankomst. NEXT! systemet og muligheden for selvredigering giver dermed Varde Kommune stor fleksibilitet og mulighed for hurtig tilpasning til forandringer.

NEXT gør borgerne selvhjulpne
Den todelte NEXT! løsning giver således ikke blot Varde Kommune et mere fleksibelt og struktureret flow i borgerbetjeningen, idet den øgede selvvisitering hurtigt og effektivt guider borgerne til den rette betjening, men samtidig optimerer selvbetjeningsstanderne medbetjening af borgerne, så de via selvbetjeningsstanderne bliver selvhjulpne. Varde Kommune vil således med den valgte løsning kunne målrette og forbedre betjeningen af borgerne, som vil opleve en mere smidig og funktionel betjening.

COPYRIGHT ©2018 KOFOED & CO
Next - Kom forest i køen